کد خبر: 2437
1399/03/11 - 17:55


تمدید دوماهه ارائه تفریغ بودجه شهرداری به شورا

از آنجایی که همه ساله تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری زنجان تا ۱۵ اردیبهشت ماه به شورای شهر ارائه می‌شود ولی امسال این مدت دو ماه تمدید شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- از آنجایی که همه ساله تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری زنجان تا ۱۵ اردیبهشت ماه به شورای شهر ارائه می‌شود ولی امسال این مدت دو ماه تمدید شد.

احمدی نصیری، نایب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به این‌که طبق قانون تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری ۱۵ اردیبهشت به شورای شهر ارائه می‌شود، اظهار کرد: این مدت زمان به دو ماه تمدید شد و قرار است تفریغ بودجه شهرداری برای بررسی و تصویب در تیرماه تحویل شورای شهر زنجان شود.

وی در پاسخ به میزان تحقق درآمدهای شهرداری در سال گذشته خاطرنشان کرد: در حال حاضر از آنجایی که تفریغ بودجه شهرداری به شورای شهر ارائه نشده است نمی‌توان به طور دقیق میزان تحقق درآمدهای شهرداری را در سال گذشته اعلام کرد.

نایب رئیس شورای شهر زنجان در پاسخ به این‌ سوال که خبرهای منتشر شده نشان از کاهش تحقق بودجه شهرداری زنجان در سال گذشته دارد، بیان کرد: با تمدید مهلت دو ماهه امکان تحقق بخشی از درآمدهای شهرداری از عوارض و غیره وجود دارد.

وی با بیان این‌که جایزه خوش‌حسابی پروانه‌های ساختمانی و عوارض شهریور ماه امسال تمدید شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از درآمدهای شهرداری می‌تواند از این بخش محقق شود.

گفتنی است پیش از این شهردار زنجان عنوان کرده بود که حدود ۳۵۰ میلیارد تومان از درآمدهای سال ۹۸ شهرداری زنجان محقق شده است.

طبق اعلام حبیب یگانه طبق بودجه مصوب درآمد شهرداری زنجان باید ۴۳۵ میلیارد تومان باشد ولی آن چیزی که از شواهد اولیه مشخص است، این است که اگر ما حدود ۳۵۰ میلیارد تومان درآمد وصولی شهرداری زنجان را لحاظ کنیم، با بودجه مصوبی که داریم و ۴۳۵ میلیارد تومان برای سال گذشته بود، حدوداً ۸۵ میلیارد تومان از پیش‌بینی تحقق بودجه و درآمد، کاهش درآمد داریم و تحقق بودجه شهرداری عدد پایین‌تری است./ ۹۴۲

انتهای پیام

 

اقدام کننده: س.س

صدای زنجانشهرداری زنجانشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx2437


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»