کد خبر: 4351
1399/06/29 - 12:4


تسهیلات وارد می‌شوند

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حجم بالایی از تسهیلات برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام وارد زنجان می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به توافق‌های انجام شده با بانک‌های عامل برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و جهش تولید، حجم بالایی از تسهیلات وارد استان خواهد شد که بسیار راهگشا خواهد بود.

ناصر فغفوری افزود: بررسی مسایل واحدهای مشکل‌دار و تعطیل در اولویت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار دارد و تلاش می‌شود برای این قبیل واحدها راهکاری مانند جذب سرمایه‌گذار جدید یا کمک به سرمایه‌گذار فعلی مجموعه در پیش گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل‌های موجود کارخانجات که با ظرفیت پایین‌تری مشغول به کار بوده و مشکل فروش دارند، یادآورشد: با حمایت‌هایی که از این واحدها انجام می‌شود می‌توان نسبت به افزایش ظرفیت فروش اقدام کرد که این امر منتج به ایجاد اشتغال جدید در این مجموعه‌ها می‌شود.

فغفوری با اشاره به ضرورت توجه به موضوع جهش تولید و همکاری همه ارگان‌ها برای تحقق آن، گفت: همه تلاش‌ها بر این است که امسال علاوه بر اینکه واحدهای راکد فعال می‌شود، ظرفیت موجود فعلی کارخانجات نیز افزایش یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه تلاش می شود مصوبات کارگروه تسهیل اجرایی شود، تصریح کرد: از سال ۹۴ که کارگروه ایجاد شده تاکنون ۹۴ درصد مصوبات اجرایی شده است.

فغفوری افزود: در راستای حمایت از تولید و برطرف کردن مشکلات پیش روی تولید کنندگان استان، از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۲ مصوبه از مصوبات جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: نیمه نخست سال جاری ۴۵ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار زنجان برگزار شده که ماحصل برگزاری این جلسات ۱۸۰ مصوبه بوده است.

فغفوری اظهار داشت: از ۱۸۰ مصوبه این کارگروه ۱۳۲ مصوبه اجرایی و ۴۸ مصوبه در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: بر این اساس امسال ۷۳ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: این جلسات تاکنون در کلیه شهرستان های زنجان و نیز در محل واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.

ایرنا

انتهای پیام


صدای زنجانناصر فغفوریتسهیلاتطرح های نمیه کاره
sedayezanjannews.ir/nx4351


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»