کد خبر: 10043
1402/05/09 - 11:9


رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

شهریورماه؛ هیئت تجاری زنجان به هند اعزام می‌شوند

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان از اعزام هیئت تجاری به هند در شهریورماه سال جاری با همکاری اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان و اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مهدی رنگ‌رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در جمع خبرنگاران از اعزام یک هیأت تجاری به کشور هند خبر داد و گفت: این هیأت تجاری و اقتصادی با همکاری مشترک اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند و اتحادیه صادرکنندگان استان به این کشور اعزام می شود.

وی با بیان اینکه این هیأت تجاری با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران به کشور هند اعزام می شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این هیأت شهریور ۱۴۰۲ عازم شهر دهلی نو می شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام این هیأت تجاری با توجه به رویکرد دو کشور ایران و هند در گسترش روابط تجاری و معرفی هر چه بیشتر محصولات صادراتی استان زنجان و افزایش مراودات تجاری با این کشور است، ابراز کرد: فعالان اقتصادی می توانند در راستای استفاده از فرصت بازار بزرگ هند در گسترش صادرات خود در این هیات حضور پیدا کنند.

رنگ رونا با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای اعزام این هیأت تجاری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات B2B, دیدارهای دوجانبه با تشکل های اقتصادی هند ، بازدید از مراکز تجاری مرتبط، جلسه مشترک با سفیر و رایزن محترم ایران و هند و ... از جمله برنامه های این سفر تجاری است.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی و صادرکنندگان و علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد تجاری و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۴- ۳۳۴۷۴۸۴۱ و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۲۶۸۹۰۱۶ با اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تماس حاصل نمایند.

 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجاناتحادیه صادرکنندگان استان زنجاناعزام هیئت تجاری زنجان به هند
sedayezanjannews.ir/nx10043


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»