کد خبر: 3975
1399/05/15 - 11:15


رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان:

ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک به صورت نوبت‌دهی است

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور دریافت خدمات از مراکز تعویض پلاک به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و شکست این بیماری منحوس، همواره مورد تاکید است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور دریافت خدمات از مراکز تعویض پلاک به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و شکست این بیماری منحوس، همواره مورد تاکید است.

سرهنگ محمود جوزی افزود: با توجه به شرایط حاکم ناشی از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام و شلوغی، ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک این استان، همچنان به صورت نوبت‌دهی است و این تصمیم و برنامه در خلوت شدن مراکز تعویض پلاک زنجان و سرگردان نماندن مراجعان بسیار اثرگذار شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در مراکز تعویض پلاک خودرو زنجان، الزامی است، اظهار داشت: اگر مراجعان به این مراکز ماسک بر صورت خود نداشته باشند از پذیرش و ورود آنان به محل ارائه خدمات به جد جلوگیری می‌شود و هیچ اغماضی هم در کار نیست.

جوزی تصریح کرد: قبل از زمان نوبتی شدن ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک، مراجعان تا محوطه بیرونی ساختمان نیز در صف می‌ایستادند اما تعیین وقت قبلی، قرار دادن مواد ضدعفونی‌کننده و عدم استفاده از استامپ به منظور زدن اثر انگشت و استفاده از خودکار شخصی، موجب شده تا هیچ مشکلی در این روزهایی کرونایی در این مراکز پیش نیاید.

وی با تاکید بر اینکه با این کار سلامت مراجعان و ارائه‌کنندگان خدمات پلیسی نیز حفظ می‌شود از مراجعان به مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو، خواست از هرگونه تجمع و ازدحام در محوطه بیرونی و درونی و مقابل غرفه‌ها، خودداری کنند تا سلامت خود و دیگران با تهدید و خطر مواجه نشود.

جوزی افزود: با توجه به اینکه فضای تعیین شده برای بخش تعویض پلاک خودرو کوچک بود بنابراین برای رعایت هرچه بهتر و بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، تدبیری اتخاذ شد تا ارائه خدمات در فضای آزاد نیز صورت گیرد که این تصمیم مورد استقبال مراجعین نیز قرار گرفته است.

رئیس مرکز شماره‌گذاری خودرو، پلیس راهور استان زنجان، با بیان اینکه در هر ساعت به‌طور میانگین کارهای مربوط به تعویض پلاک ۱۵۰ دستگاه خودرو انجام می‌شود، افزود: همکاران به منظور تعویض پلاک در روزهای عادی از ساعت ۷ تا ۱۴ و پنجشنبه‌ها نیز تا ۱۲ ظهر به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

جوزی تعداد غرفه‌های تعویض پلاک در پلیس راهور زنجان را پنج باب ذکر کرد و از مراجعان خواست برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا، با این وضعیت کنار آمده و صبر و حوصله بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و طارم، دارای مراکز تعویض پلاک خودرو هستند اما ۲ شهرستان ایجرود و ماهنشان که فاقد مرکز هستند برای دریافت خدمات به شهرستان زنجان مراجعه می‌کنند که اگر شرایط مهیا شود به حتم در این ۲ شهرستان نیز مرکز تعویض پلاک دایر خواهد شد./ایرنا/

انتهای پیام


صدای زنجانمراکز تعویض پلاکرعایت پروتکل‌های بهداشتی
sedayezanjannews.ir/nx3975


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»