کد خبر: 10007
1402/05/02 - 15:19


رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان:

نام‌نویسی متقاضیان پیاده‌روی اربعین از ۱۰ صبح فردا آغاز می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: نام‌نویسی از متقاضیان راهپیمایی اربعین از ۱۰ صبح فردا ۳ مرداد در سامانه سماح آغاز می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ابراهیم احدی اظهار داشت: سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آماده شده است و از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفته جاری (۳ مرداد) در دسترس متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان عزیمت به راهپیمایی اربعین حسینی باید با مراجعه به سامانه سماح برای ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته حدود ۳۶ هزار نفر از استان زنجان در سامانه سماح برای حضور در پیاده روی اربعین ثبت نام کردند، گفت: تعداد قابل توجهی هم بدون ثبت نام در این سامانه اقدام به شرکت در پیاده روی اربعین کرده بودند که اگر اطلاعات این افراد در سامانه سماح ثبت می شد، مدیریت بهتری را می توانستیم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در سامانه سماح مزیت‌های زیادی دارد از قبیل اینکه با در دست بودن آمار زائران و زمان های رفت و برگشت آنان، مدیریت مناسب جابجایی زائران به ویژه در زمان های پیک سفر و شلوغی مرزها فراهم می‌شود و یا اینکه موضوع بیمه زائران نیز با کمک این سامانه انجام می شود که این مساله نیز اهمیت زیادی دارد و لازم است زائران به آن توجه داشته باشند.

منبع: موج‌رسا


صدای زنجاناربعینپیاده‌روینام‌نویسی از متقاضیان راهپیمایی اربعین
sedayezanjannews.ir/nx10007


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»