کد خبر: 10023
1402/05/07 - 9:24


مدیر درمانگاه حسینیه اعظم خبر داد:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در درمانگاه حسینیه اعظم زنجان

مدیر درمانگاه حسینیه اعظم از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در سه روز آخر دهه محرم خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: مدیر درمانگاه حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: امسال به جهت افزایش قیمت مواد اولیه یک هزینه ناچیزی از مراجعه کنندگان گرفته می‌شود که در حد 50 تا 60 هزار تومان خواهد بود. ضمن اینکه برخی از دندانپزشکان در این زمینه تمایل نشان دادند که برخی از خدمات دندانپزشکی نظیر عصب کشی و جراحی را در مطب خود انجام دهند که این خدمات به میزان محدودی خواهد بود.

«رحمت اله افشار»،  در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه ویزیت رایگان از روز یک تا ده محرم انجام می‌شود، گفت: در این راستا از ساعت 8.5 تا 12 شب پزشکان عمومی و متخصصان در این مرکز مستقر شده و به بیماران خدمات ارائه میدهند.

وی با بیان اینکه در  سه روز آخر دهه محرم، (روزی که دسته حسینیه اعظم مراسم دارد، تاسوعا و عاشورا) نیز بحث ویزیت رایگان دندانپزشکی را در درمانگاه پیش بینی کرده‌ایم که پزشکان اعم از متخصصان فک و صورت و عمومی دندانپزشکی در این سه روز در درمانگاه مستقر خواهند بود و خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه خواهند داد.

 وی با بیان اینکه حدود 25 نفر از پزشکان به صورت رایگان و خودجوش به این موضوع ورود داشتند، اظهار کرد: پزشکان متخصص در سایر رشته‌ها نیز از روز شروع دسته حسینیه و عاشورا و تاسوعا، در خدمت مردم خواهند بود و پزشک متخصص عفونی، مغز و اعصاب و فوق تخصص اورولوژی، بیماران خود را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان انجام گرفت، اظهار کرد: امسال به جهت افزایش قیمت مواد اولیه یک هزینه ناچیزی از مراجعه کنندگان گرفته می‌شود که در حد 50 تا 60 هزار تومان خواهد بود. ضمن اینکه برخی از دندانپزشکان در این زمینه تمایل نشان دادند که برخی از خدمات دندانپزشکی نظیر عصب کشی و جراحی را در مطب خود انجام بدهند که این خدمات به میزان محدودی خواهد بود.

وی اظهار کرد: سایر متخصصین نیز همین رویه را دارند و برخی از پزشکان در این ایام بیش از 100 بیمار را در مطب خود پذیرش داشتند.

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانحسینیه اعظم زنجانخدمات دندانپزشکی
sedayezanjannews.ir/nx10023


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»