کد خبر: 10075
1402/05/14 - 15:49


رییس شورای شهر در گفت‌وگو با صدای زنجان:

اعتباری برای بهسازی بلوار آزادی در بودجه امسال، پیش بینی نشده است

رئیس شورای شهر زنجان اظهار کرد: اعتباری برای بهسازی بلوار آزادی در بودجه امسال،پیش بینی نشده است، با این وجود در تلاش هستیم که برآوردهایی از میزان اعتبارات و هزینه‌های لازم برای اجرای این طرح داشته باشیم!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: رئیس شورای شهر زنجان اظهار کرد: اعتباری برای بهسازی بلوار آزادی در بودجه امسال،پیش بینی نشده است، با این وجود در تلاش هستیم که برآوردهایی از میزان اعتبارات و هزینه‌های لازم برای اجرای این طرح داشته باشیم!

به تازگی طرح‌ برتر منتخب مسابقه طراحی میدان آزادی زنجان در فضای مجازی منتشر شد که این طرح منتخب نشان دهنده وضعیت آتی این میدان در شهر زنجان است. این طرح کاری از «حامد قلیزاده» و «نوشین قدرت‌نما» است.

«مجید ناصحی مقدم»، رییس شورای شهر در گفت و گو با صدای زنجان در مورد طرح پیشنهادی بلوار آزادی، اظهار کرد: تکلیفی از سوی شهرداری به شورا محول شده بود، که در موقعیت و طرح بلوار آزادی بازنگریی صورت گیرد که به روزتر شود. از همین رو یک مسابقه گذاشته شد و طرح‌های برگزیده پس از داوری انتخاب شدند که بنا است در این زمینه از این طرح‌ها جهت بازنگری میدان آزادی بهره برده شود.

وی با بیان اینکه اکنون در تلاش هستیم که برآوردهایی از میزان اعتبارات و هزینه‌های لازم برای اجرای این طرح داشته باشیم، اظهارکرد: پیش‌بینی برای این پروژه در بودجه امسال نشده است، ار همین رو باید هزینه‌ها برآورد شود و نیازمندی‌ها سنجیده شود تا در بودجه سال آینده اعتباری برای این پروژه اختصاص گرفته شود تا  از سال آینده به این موضوع ورود کنیم.

رییس شورای شهر زنجان ادامه داد: بلوار آزادی یکی از نقاط مهم شهر زنجان است که باید مورد توجه قرار گیرد و به سمت بازنگری و بهسازی آن حرکت کنیم. در حال حاضر هیچ برآوردی از هزینه‌ها و اعتبارات و زمان پروژه وجود ندارد و تنها طرح مورد نظر برای بازنگری این بلوار در دسترس هست.

وی با بیان اینکه در مورد جزئیات این طرح هنوز اطلاعاتی نداریم، گفت: این طرح در مسابقه‌ای تخصصی شرکت داده شد و توسط داروان به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. ضمن اینکه هدف تنها بازنگری در مبلمان شهری و ساختار آن است و به دنبال المان سازی و یا موضوع دیگری نیستیم.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبلوار آزادی زنجانرئیس شورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10075


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»