کد خبر: 10095
1402/05/17 - 8:52


19 خرده‌فروش مواد مخدر در ابهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح عاصفات و جمع آوری و دستگیری 19 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح عاصفات و جمع آوری و دستگیری 19 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

 سرهنگ محمد مهدیخانی در تشریح این خبر گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و اجرای مصوبات امنیت محله محور ، طرح عاصفات و پاکسازی مناطق آلوده با هدف شناسایی و برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در ابهر، توسط کلانتری های11 و12 با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر ، پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، به مرحله اجرا در آمد.

وي با اشاره به دستاوردهای اجراي اين طرح گفت: عوامل انتظامی در اجرای این طرح موفق به جمع آوری و دستگیری 19 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در خاتمه با اشاره به معرفی خرده فروشان به مرجع قضائی و معتادان به کمپ ترک اعتیاد ، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح، نا امن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت بوده و این طرح به صورت مداوم و با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندستگیری معتاد متجاهرخرده فروش مواد مخدرپلیس
sedayezanjannews.ir/nx10095


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»