کد خبر: 10105
1402/05/18 - 15:2


ادعای خبرگزاری دولت در زنجان:

رشد بهره‌وری نظام اداری با سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت

آزمون مدیران زنجان/ صدای زنجان در پرونده ویژه‌ای به بررسی میزان رضایت یا عدم رضایت‌مندی مردم استان از عملکرد دولت‌مردان خواهد پرداخت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت هفته گذشته از قول معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خبر از اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت در 60 دستگاه اجرایی استان داده است. در این طرح که از طریق سامانه متمرکز عملیاتی خواهد شد این امکان برای شهروندان فراهم می‌شود که در مراجعه به ادارات بتوانند نظرات خود را نسبت به عملکرد کارکنان دولت به اطلاع مدیران دستگاه‌ها برسانند. این مقام مسئول، زنجان را استان‌های پیشرو در اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت اعلام کرد و کلیه دستگاه‌های زیر مجموعه قوه مجریه قضائیه و مقننه را مشمول اجرای این طرح دانسته است.

واقعیت این است که مدیران ارشد دولت رئیسی دراستان در چنبره آمار و ارقام مدیران اجرایی دستگاه‌ها گرفتار شده‌اند. معمولا کمتر مدیر و مسئولی است که مشاهدات عینی و میدانی خود را از جامعه، مبنای تصمیم‌گیری‌ها و اعمال مدیریت‌های خود نماید.هر چند در همان آمارهای ادعایی مدیران نیز بحث‌ها و چالش‌های اساسی مطرح است، مردم اساسا این سئوال را در ذهن خود و از مسئولان محترم استان می‌پرسند:

چرا با توجه به موفقیت‌های دولت در قالب آمار؛ این موفقیت‌ها و عملکرد مثبت در زندگی عینی مردم جایی ندارد؟

اقتصاددانان می‌گویند تورم چیزی است که مردم هر روز در جیب خود احساس می‌کنند، گروه رسانه‌ای صدای زنجان نیز در راستای شفاف‌سازی از عملکرد مدیران استان در روزهای آتی منتهی به هفته دولت عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

همه ما ایرانی‌ها و زنجانی‌ها خوشحال می‌شویم که جامعه ما به لحاظ عینی و واقعی رشد و توسعه پیدا کند و بی‌شک اگر چنین باشد مردم قدرشناس مدیران نیزخواهند بود. ولی اگر صرفا این طرح نیز یک طرح فانتزی در بوروکراسی اداری و به دور از واقعیت‌های جامعه باشد بی شک مورد قبول افکار عمومی و اذهان مردم نخواهد بود، امید که چنین مباد...

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآزمون مدیران زنجانادعای خبرگزاری دولت در زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10105


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»