کد خبر: 10116
1402/05/19 - 15:25


در نشست خبری فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مطرح شد؛

سپاه، مطلقا در عزل و نصب مدیران استان دخالتی ندارد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه، مطلقا در عزل و نصب مدیران استان زنجان دخالتی نداشته و ندارد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی /نشست خبری سردار «جهانبخش کرمی» امروز 19 مرداد‌ماه 1402 با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پاسخ به سئوال صدای زنجان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی سپاه حمایت و کمک به همه اقشار جامعه است، اظهار کرد: این حمایت فارغ از جناح و گرایش‌های سیاسی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همه ما برای وحدت و انسجام در جامعه تلاش می‌کنیم، بیان کرد: همه ما سرباز مردم و رهبر هستیم.

وی با اشاره به اینکه مطلقا در عزل و نصب مدیران استان دخالتی نداریم، افزود: این مجموعه در تغییرات دخالت نکرده و نخواهد کرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه فقط استعلام مدیران از سپاه انجام می‌شود که کار قانونی است، گفت: در صورت احساس نیاز موضوعات و مشکلات را در شورای تامین بیان می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار نفر در مقابل دشمن ایستادگی کردند، اضافه کرد: اما امروز جبهه رسانه ه‌ای دشمن حق را باطل و باطل را حق نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز با همه توان برای مقابله با نظام اسلامی وارد جنگ شده‌ است، افزود: باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن با تمام توان وارد عمل شد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی در زمینه خرید بیمارستان بهمن با اشاره به اینکه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان این بیمارستان را خریداری کرده‌ است، گفت: البته هنوز سند قطعی به نام آن نخورده است.

سردار کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی سپاه برای ساخت یک بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی به مردم در استان افزود: این موضوع قبل ازخرید بیمارستان بهمن بود و با توجه به شرایطی که بیمارستان بهمن داشت این بیمارستان خریداری شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه هنوز هیچ تغییراتی در بیمارستان بهمن اعمال نکرده است، تصریح کرد: تصمیمات در مورد ارائه خدمات و تعرفه‌ها در بیمارستان گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: در زمینه بیمارستان بهمن در حوزه  بهداشت و درمان، علوم پزشکی تصمیم‌گیرنده است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان نیز با تبریک روز خبرنگار و اهمیت این شغل اظهار داشت: کار خبرنگار رسالت بوده که پشتوانه آن تکلیف است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) اهمیت رسانه را با انتقال پیام قیام امام حسین (ع) نشان داد، تصریح کرد: اگر رسانه نبود انقلاب در انقلاب و دفاع از حرم می‌ماند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: اگر رسانه نبود افرادی از قبیل شهید حججی به مردم معرفی نمی‌شدند.
وی با اشاره به اینکه امروز ایران و اسلام در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد، بیان کرد: آتش زدن قرآن نشان‌دهنده ترس دشمن از گسترش و توسعه اسلام در جهان است.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسپاهمدیران استان
sedayezanjannews.ir/nx10116


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»