کد خبر: 10149
1402/05/24 - 15:42


مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در بازدید از دفتر صدای زنجان :

صدای زنجان رسانه‌ای توانمند و پویاست

اختصاص 615 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان دراستان

پایگاه خبری صدای زنجان

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: گروه رسانه‌ای صدای زنجان مجموعه‌ای توانمند و پویا است.

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: روح‌الله صالحی مدیر کل کمیته امداد استان زنجان 24 مرداد‌ماه 1402 با حضور در دفتر صدای زنجان ضمن بازدید از این مجموعه از تلاش‌های خبرنگار این رسانه تقدیر کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار با اشاره به اینکه رسانه ها نقش موثری در زمینه فرهنگ‌سازی دارند، اظهار کرد: صدای زنجان رسانه‌ای توانمند و پویا است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین رویکرد کمیته امداد توانمندسازی مددجویان زیر مجموعه خود است، اظهار کرد: فرآیندی برای این موضوع در نظر گرفته شده است که ورودی و خروجی افراد توانمند در کمیته امداد بیش از یک مدت زمانی به طول نینجامد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی ایجاد شد، بیان کرد: با پیش‌بینی برای اختصاص تسهیلات بانکی امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم بیش از 5 هزار و 800 فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد شود.

صالحی با بیان اینکه 615 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی در سال‌جاری در استان زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان 410 میلیاردتومان از اعتبارات ابلاغ شده و امیدواریم بقیه آن هم تا پایان سال ابلاغ شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این تسهیلات برای ایجاد اشتغال برای دهک ‌های یکم تا پنجم در نظر گرفته شده است، گفت: با برداشته شدن محدودیت‌های دهکی که در سال جاری اعلام شده است امیدواریم بتوان زمینه اشتغال بالایی برای مددجویان کمیته امداد فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بحث مسکن یکی از موضوعات مورد توجه برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است، گفت: پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس 115 واحد مسکونی به مددجویان زنجانی تحویل داده شود.

صالحی اضافه کرد: هم‌اکنون نیز تعداد 15 پروژه ساخت مسکن برای مددجویان استان زنجان فعال است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر مولفه‌های اقتصادی مولفه‌های فرهنگی برای مددجویان توسط کمیته امداد در دست تقویت است، گفت: به همین منظور کلینیک مشاوره تخصصی توسط کمیته امداد استان زنجان در دست احداث است.

وی با اشاره به اینکه کیلینک مشاوره تخصصی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و توانمندی مددجویان فعالیت خواهد کرد، گفت: این مرکز برای آمادگی فکری مددجویان برای حضور در جامعه احداث می‌شود.

صالحی با ابراز خرسندی از وجود اعتماد مردمی به مجموعه کمیته امداد بیان کرد: با وجود افزایش تورم و فشارهای اقتصادی به مردم هنوز کمک‌ها به این مجموعه جریان داشته و حتی شاهد افزایش کمک‌های مردمی هستیم.

در ادامه این دیدار مسیح‌الله سلطانی مدیر مسئول گروه رسانه‌ای صدای زنجان با تقدیر از تلاش مجموعه کمیته امداد برای حمایت از جامعه هدف و مددجویان این مجموعه اظهار کرد: فعالیت در این مجموعه‌ها علاوه بر سختی‌ها، شیرینی و حلاوت خاص خود را دارد.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با کمیته امداد عنوان کرد: باید در زمینه فعالیت این قبیل نهادها در سطح کشور فرهنگ‌سازی مناسب انجام شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکمیته امدادمددجویان
sedayezanjannews.ir/nx10149


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»