کد خبر: 10151
1402/05/25 - 12:36


صدای زنجان از گلایه‌های جمعی از کامیون‌داران دندی گزارش می‌دهد؛

پول زورکی!

کامیوندار زنجانی: وعده‌هایی که مسئول ساماندهی کامیونداران داد وعده سر خرمن شد و فقط از ما پول زورکی می‌گیرند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: پاسخگویی به مطالبات مردم و مهم‌تر از آن رسیدگی به نارضایتی و گلایه از کارگزاران یکی از وظایف دولتمردان است تا مردم به این باور برسند که عدالت در جامعه در جریان بوده و مشکلات و دغدغه آنها دغدغه مسئولان نیز است. موضوعی که به نظر می‌رسد مشکل و دغدغه متولیان امر در راهداری زنجان نیست چرا که مشکل کامیون‌داران منطقه دندی با وجود پیگیری تعدادی از این افراد همچنان بی نتیجه مانده است.

حسین بهادری یکی از کامیونداران معدن انگوران در دندی است که پس از ناامیدی از نتیجه گرفتن برای حل مشکل خود از سوی مسئولان این بار موضوع را با صدای زنجان در میان می‌گذارد.

حسین بهادری در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با اشاره به اینکه از سال 1370 در معدن انگوران مشغول به فعالیت است، اظهار می‌کند: آن زمان 25 تا 30 کامیون در این معدن فعال بود.

این کامیون‌دار با اشاره به اینکه از سال 1397 معدن انگوران به مشکل بار برخورد، اضافه می‌کند: از آن پس در حالی که 120 کامیون برای بارگیری در معدن حضور می‌یافت برای 70 80 کامیون بار موجود بود.

وی با اشاره به اینکه  قرار شد با ایجاد پایانه فعال در دندی سیستم ارائه حواله ایجاد شود تا خودروها به صورت نوبتی بار تحویل بگیرند، بیان می‌کند: تحویل حواله باید در محل کار باشد ولی حواله این شرکت در دندی صادر می‌شود که درخواست کردیم محل صدور حواله تغییر پیدا کند.

بهادری که مدعی است به اتکا و حمایت معاون اداره کل راهداری استان زنجان، آقای «م- ح» قرار شد در مقابل دریافت هزینه‌ای ساماندهی کامیون‌داران را در دندی بر عهده گیرد، اضافه می‌کند: وی وعده و قول ساماندهی شرایط با ایجاد سامانه فعال از جمله ایجاد پارکینگ را به ما داد اما خبری از موضوع نشد.

این کامیون‌دار زنجانی با اشاره به اینکه تخلفات متعدد این آقا موجب افزایش نارضایتی کامیون‌داران گردید، اضافه می‌کند: هر کسی اعتراض می‌کند، فردا کمیسیون می‌گذارند و کارت افراد را فسخ می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پارتی بازی می‌کند و موجب ایجاد بی عدالتی در بین کامیون‌داران شده است، عنوان می‌کند: با همه مکاتبه کرده‌ایم و در این میان همواره حق را به کامیون‌داران می‌دهند اما هیچ وقت منتج به نتیجه نشده است.

بهادری با بیان اینکه هزینه‌هایی که به دولت پرداخت شود را با کمال میل پرداخت می‌کنیم، بیان می‌کند: اما این آقا با وجود دریافت پول‌های زورکی و غیر قانونی هیچ خدمتی به ما ارائه نمی‌کند.

این کامیون‌دار زنجانی با اشاره به اینکه وی از این شرایط درآمد نجومی کسب کرده، اضافه می‌کند: چرا به درآمد نمایندگان مجلس حساس می‌شوند ولی وی که حتی کارمند دولت نیز نیست چنین حقوقی‌هایی دریافت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید بررسی شود تحقق وعده‌ها در چه وضعیتی قرار دارد، بیان می‌کند: آیا مسئولی وجود ندارد که از وضعیت خدمات‌رسانی این آقا کسب اطلاع کند و ببیند ما در مضیقه هستیم؟

بهادری با اشاره به اینکه بارها و بارها به مسئولان نامه نوشته و خواستار رسیدگی به وضعیت موجود شده‌ایم، ادامه می‌دهد: تا این لحظه نتواستیم کاری بکنیم و هر هفته به امید دیدن استاندار زنجان به نماز جمعه می‌آیم ولی ناامید بازمی‌گردم.

صدای زنجان به منظور دریافت پاسخ و توضیحات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان موضوع را از مدیر کل و معاون این اداره پیگیر می‌شود که پیگیری چند روزه این رسانه تاکنون بی نتیجه باقی مانده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکامیون دارانراهداری
sedayezanjannews.ir/nx10151


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»