کد خبر: 10161
1402/05/26 - 11:29


با اهدای زمین توسط یک خیر زنجانی صورت میگیرد

راه اندازی کارخانه نوآوری در زنجان

پارک علم و فناوری استان زنجان در زمین نیم هکتاری هبه شده توسط آقای شکیب؛ رئیس هیات مدیره شرکت ایران رادیاتور، کارخانه نوآوری راه اندازی می کند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ آقای نادر شکیب؛ رئیس هیات مدیره شرکت تولیدی ایران رادیاتور یک قطعه زمین نیم هکتاری در جاده قدیم زنجان تبریز به ارزش تقریبی 1000 میلیارد ریال جهت راه اندازی کسب و کارها با تنظیم سند به نام پارک علم و فناوری استان زجان اهدا کرد.

زمانی؛ رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به نقش خیرین در توسعه کشور، بیان کرد: خوشبختانه وجود خیرین در حوزه‌هایی از جمله علم و فناوری سبب رفع مشکلات زیر ساختی اساسی همچون فضای کار شده است.

زمانی با اشاره به زمین اهدایی افزود: زمین نیم هکتاری اولین ملکی است که به طور رسمی به پارک استان واگذار شده است و این اتفاق مهم در روند توسعه اکوسیستم استان، حرکت مثبتی تلقی خواهد شد.

رئیس پارک استان عنوان کرد: پارک قصد دارد تا از این دستاورد مهم در هفته دولت رونمایی کرده و کارخانه را در مسیر توسعه قرار دهد.

عباسعلی زمانی گفت: تصمیم برآن است که کارخانه نوآوری زنجان دیجیتال در این ملک هبه شده راه اندازی گردد.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان عنوان کرد: با راه اندازی کارخانه نوآوری زنجان دیجیتال، استان زنجان پیشرو در توسعه کسب و کارها می باشد.

زمانی گفت: کارخانه نوآوری زنجان دیجیتال نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف اکوسیستم نوآوری استان خواهد بود.گفتنی است زمین اهدایی دارای 2 سوله بزرگ و کوچک بوده و با توجه به مستهلک بودن سوله ها، عملیات راه اندازی در دست اقدام میباشد.


صدای زنجانفناوریکسب و کار
sedayezanjannews.ir/nx10161


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»