کد خبر: 10176
1402/05/29 - 10:42


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری در گفتگو با صدای زنجان:

در انتخاب شهردار صائین قلعه و قیدار، کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان اظهار کرد: به شدت پیگیر انتخاب شهردار برای دو شهر صائین قلعه و قیدار در اسرع وقت هستیم. اما سعی می‌کنیم که کیفیت را فدای سرعت نکنیم و افرادی را انتخاب کنیم که شایستگی لازم را داشته باشند و بتوانند مدیریت شهری را عهده‌دار شوند.

پایگاه خبری صدای زنجان

«سعید خلجی»، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفت‌و‌گو با صدای زنجان در خصوص وضعیت شورای شهر صائین‌قلعه گفت: با توجه به خروج یکی از اعضای شورای شهر، از شورای شهر زنجان، یک نفر اعضای علی البدل وارد شورا شد.

وی ادامه داد: فضا، فضای تعامل و همکاری است و انتخاب هیئت رییسه جدید انجام شد و سرپرست جدیدی برای شهرداری صائین قلعه انتخاب شد که در حال حاضر کارش را ادامه می‌دهد.

به گفته خلجی، در بحث انتخاب شهردار، شهرداری که توسط اعضای شورای شهر صائین قلعه معرفی شده بود، از ادامه مسیر انصراف داد و در حال حاضر به دنبال شهردار دیگری برای صائین قلعه هستیم ولی سعی کردیم مدیریت آن‌جا را آرام کنیم و با نظارتی که به صورت هفتگی در این شهرستان داریم، سعی می‌کنیم که  مشکلات در این منطقه ادامه نداشته باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در مورد وضعیت شهرداری و شورای قیدار نیز افزود: سرپرست شهرداری قیدار نیز در این زمینه به کار خود ادامه می‌دهد و شورای شهر انتخاب هیئت رییسه جدید داشتند و ما منتظر هستیم که شورای شهر با توجه  به پروسه قانونی که دارد نسبت به انتخاب شهردار اصلح و شامل شرایط اقدام کند.

به گفته این مسئول، به شدت پیگیر انتخاب شهردار برای این دو شهر در اسرع وقت هستیم. طی روز گذشته به شورای این دو شهر اعلام شد تا شهردار را هر چه سریع‌تر انتخاب کنند. اصرار داریم که هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. اما سعی می‌کنیم که کیفیت را فدای سرعت نکنیم و افرادی را انتخاب کنیم که شایستگی لازم را داشته باشند و بتوانند مدیریت شهری را عهده‌دار شوند و به همین جهت اجازه می‌دهیم که شورای شهر با اسودگی خیال بتواند تصمیمات خود را در زمینه انتخاب شهردار داشته باشد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشوراهاشهرداری ها
sedayezanjannews.ir/nx10176


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»