کد خبر: 10196
1402/05/31 - 13:56


امضای توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری زنجان

این توافقنامه با موضوع توسعه استانی اقتصاد دانش بنیان در راستای تحقق ماده ۱۱ و ۱۲ قانون جهش تولید دانش بنیان امضا شد

پایگاه خبری صدای زنجان

استاندار زنجان گفت: توافق‌نامه‌ همکاری در جهت توسعه استانی اقتصاد دانش‌بنیان زمینه ساز تمرکز زدایی و رونق اقتصادی در استانهاست.

 پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی پیرامون امضای موافقت‌نامه‌ همکاری توسعه استانی اقتصاد دانش‌بنیان با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، افزود: یکی از ضرورت های اصلی این توافق نامه ایجاد الزامات همراهی سایر دستگاه ها از جمله سازمان مالیاتی با این توافق نامه و شرکت های دانش بنیان است.

 وی به الزامات و تضامین اجرایی در این توافق‌نامه‌ اشاره کرد و ادامه داد: این تضمین ها همراهی بخش های اثرگذار همچون اداره امور مالیاتی را در این زمینه بیش از پیش محقق خواهد کرد.

 استاندار زنجان با بیان اینکه مسائل مالیاتی حول شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان باید با نقش آفرینی و هماهنگی وزارت اقتصاد و دارایی حل شود، گفت: امیدواریم سرریز اینگونه توافق ها را در استان مشاهده کنیم و شاهد افزایش سهم شرکت‌های دانش‌بنیان استان از تولید ناخالص داخلی باشیم.

 افشارچی با بیان اینکه با توجه به چرخشی که در حوزه اقتصاد رخ داده، حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان ضروری است، خاطرنشان کرد: کار دولت تسهیلگری و فراهم کردن ساز و کار برای حرکت به این سمت است و در این سیر باید از انرژی جوانان برای حرکت استفاده کنیم.

 موافقت‌نامه‌های همکاری توسعه استانی اقتصاد دانش‌بنیان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر کشور، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از استانداران و نمایندگان مجلس امضا شد.


صدای زنجاناستانداریدانش بنیان
sedayezanjannews.ir/nx10196


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»