کد خبر: 10203
1402/06/01 - 14:14


برخورد ۲پراید در آزادراه زنجان-قزوین ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد ۲ پراید با یکدیگر در کیلومتر ۷۷ آزادراه زنجان-قزوین ۱۰ نفر از سرنشینان را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت اله هاشمی افزود:  ساعت ۹:۵۰ صبح امروز  گزارش برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۷۷ لاین شمالی آزادراه زنجان-قزوین توسط اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال برای امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد:  بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال واقع در آزادراه زنجان-قزوین همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی ۱۰ نفر مصدوم شده بود که هشت نفر از آنها توسط اورژانس و ۲ نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

هاشمی اظهارداشت:  علاوه  بر انتقال ۲ مصدوم، تیم های عملیاتی  اقدام به انجام کمک های اولیه و پانسمان  مصدومان کرده و صحنه تصادف را تثبیت و کنترل کردند.

وی، پایان امدادرسانی در این سانحه را ساعت ۱۱:۱۰ بیان کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.


صدای زنجانتصادفاتهلال احمر
sedayezanjannews.ir/nx10203


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»