کد خبر: 10232
1402/06/06 - 15:5


آغاز فعالیت درمانگاه هلال احمر زنجان در مسیر نجف - کربلا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر این استان برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی(ع) در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا آغاز به کار کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت اله‌هاشمی  در جمع خبرنگاران افزود:  هلال احمر استان اربعین امسال برای نخستین بار  اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ در مسیر نجف به کربلا برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی علیه السلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این درمانگاه پزشکان  متخصص اعم از اطفال، قلب،داخلی، زنان و زایمان، پزشکان عمومی، پرستار، تکنسین اورژانس، تکنسین  فنی داروخانه و سایر عوامل از امروز شروع به ارائه خدمات درمانی رایگان کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه خدمات هلال‌احمر استان به صورت شبانه روزی در مسیر نجف به کربلا در عمود ۶۶۶ تا پایان اربعین حسینی خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: پیش از این، همه امکانات، تجهیزات  و اقلام پزشکی و درمانی و ۳۲۵ قلم دارو  به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر استان زنجان در عمود ۶۶۶ ارسال شده است.

وی تاکید کرد: ۲ دستگاه آمبولانس نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان در این عمود مستقر می شود تا در صورت نیاز، بیماران و مصدومان را به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان همراه با آمبولانس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی  فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

هاشمی اظهارداشت: تیم درمانی درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌احمر استان زنجان با بیش از ۴۲ نفر در دومین و سومین روز از شهریور به کشور عراق اعزام شدند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناربعینهلال احمر زنجانامدادرسانی
sedayezanjannews.ir/nx10232


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»