کد خبر: 10238
1402/06/07 - 13:35


همزمان با هفته دولت انجام شد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 طرح آبرسانی در شهرستان ابهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت 7 طرح آبرسانی در شهرستان ابهر به به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «علیرضا جزء قاسمی» اظهار داشت: بهره برداری از طرح آبرسانی به مجتمع "خراسانلو" با اعتبار 30 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی افزود: با اجرای این طرح، مشکل تامین آب روستاهای "کوه زین"، "مهستان" و "خراسانلو" در منطقه "صائین قلعه" رفع و مشترکین از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و احداث 1700 متر خط انتقال است که جمعیتی افزون بر 2 هزار نفر را تحت پوشش قرار داد.

وی بیان داشت: حفر و تجهیز چاه جدید شهر "ابهر" به عمق 180 متر و با دبی 30 لیتر در ثانیه و احداث 1000 متر خط انتقال با اعتبار 80 میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت در شهرستان ابهر آغاز شد.

جزء قاسمی گفت: بهره برداری از تامین آب پایدار مجتمع آبرسانی" درسجین" نیز با اعتبار 16 میلیارد ریال دیگر طرحی بود که به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی تصریح کرد: با افزایش آبدهی این مجتمع از 8 لیتر به 12 لیتر بر ثانیه، مشکل تامین آب روستاهای "درسجین"، "ازناب"، "شیورین"، "آغچه کند"، "خلیفه حصار" و "توده بین" رفع شد.

وی یادآور شد: احداث 1200 متر خط انتقال و تعویض الکتروپمپ و منصوبات الکتریکی چاه آب این مجتمع نیز از دیگر بخش های طرح افزایش آبدهی مجتمع درسجین بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت عملیات اجرایی حفر چاه عمیق جدید شهر "صائین قلعه" به عمق 180 متر و احداث خط انتقال به طول 600 متر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز آغاز شد.

این مسئول گفت: طرح تامین آب روستای "عباس آباد" با 5 میلیارد ریال اعتبار و اصلاح و نوسازی کامل شبکه توزیع آب روستای "گلی" با اعتبار 5 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح هایی بودند که همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانطرح آبرسانیهفته دولتمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10238


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»