کد خبر: 10241
1402/06/07 - 15:23


همزمان با هفته دولت؛

کلنگ پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر زنجان بر زمین زده شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در آزادراه زنجان - تبریز در ششمین روز از هفته دولت بر زمین زده شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت اله هاشمی روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده ای افزود: بر اساس آمایش سرزمینی باید 10 پایگاه امداد و نجات بین شهری در سطح استان احداث و به پایگاه های جاده ای موجود اضافه شود.

وی اظهارداشت: زمین پایگاه امداد و نجات جاده ای واقع در آزادراه زنجان تبریز توسط شرکت شهرک های صنعتی استان به جمعیت هلال احمر زنجان هبه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  با احداث و توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان پاسخگویی به حوادث و سوانح در کمترین زمان ممکن امکانپذیرشده و در کاهش تلفات به معنای واقعی تاثیرگذارخواهیم بود.

هاشمی به اعتبارات پایگاه امدادی کلنگ زنی شده اشاره کرد و ادامه داد: پنج میلیارد ریال ازهزینه ساخت این پروژه از محل کمک های خیرین تامین و مابقی نیز از محل اعتبارات مرکز، استانی و سایر خیرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساخت این پایگاه امدادی تا پایان سالجاری پایان خواهد یافت، خاطرنشان کرد:  این پروژه به لحاظ جغرافیایی و استراتژی اهمیت دارد و حضور امدادگران و نجاتگران هلال احمر در این مکان که پرتردد و پرخطر محسوب می شود در کاهش تلفات تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است، آیین کلنگ زنی پروژه احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان در ششمین روز از هفته دولت با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه زنجان، مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، معاون امورعمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری زنجان، فرماندار زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان معاونین و رئیس شعبه هلال احمر زنجان و اعضای امدادگران و نجاتگران برگزار شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناحداث پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمرکلنگ‌زنیهفته دولت
sedayezanjannews.ir/nx10241


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»