کد خبر: 10259
1402/06/11 - 11:8


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای بیش از 33 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در 5 ماهه نخست سالجاری، 21 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در شهرستان ایجرود اجرا و به بهره برداری رسید.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد:  طرح آبرسانی به روستای خانجین شامل احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت 300 متر مکعب، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول 1.5 کیلومتر و احداث خط انتقال به طول 1 کیلومتر و با اعتبار 25 میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که در شهرستان ایجرود بهره برداری شد.

وی افزود: آبرسانی به روستای احمد کندی نیز با اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول 4.5 کیلومتر و با اعتبار 12 میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: طرح آبرسانی به روستای گلابر سفلی در این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و شامل اصلاح و بازسازی شبکه به طول 5 کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی و همچنین اجرای عملیات استاندارد سازی انشعابات این روستا به تعداد 100 فقره انجام شد.

جزء قاسمی عنوان کرد: اجرای طرح آبرسانی به روستای قلقاتی در بخش حلب نیز با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول 4 کیلومتر، حفر یک رشته قنات، احداث خط انتقال به طول 1300 متر و استاندارد سازی 141 فقره انشعاب از دیگر طرح های آبرسانی شرکت آبفا در شهرستان ایجرود طی سالجاری بود.

وی گفت: آبرسانی به روستای شهرک در بخش مرکزی شهرستان ایجرود نیز با توسعه قنات قدیمی این روستا به طول 150 متر، حفر یک حلقه چاه دستی به عمق 33 متر و احداث 400 متر خط انتقال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان داشت: آبرسانی به روستاهای قره درق، سعیدآباد، چسب، اوزان، نجم الشخان و آقبلاغ در شهرستان ایجرود نیز شامل احداث قنات، خط انتقال، حفر و تجهیز چاه آب و استانداردسازی انشعابات طی 5 ماهه نخست امسال انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاهای پاشاچای، شوراب، قزلجه، قارتخلو، بزین، اغلبیک علیا، قوشچی و قادرلو نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در حوزه آبرسانی به روستاهای شهرستان ایجرود در سال جاری است.


صدای زنجانآبفاایجرود
sedayezanjannews.ir/nx10259


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»