کد خبر: 10266
1402/06/12 - 10:11


عصر و شب دیروز اتفاق افتاد

سه تصادف در جاده های زنجان/ ۱۹ مصدوم و یک فوتی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه تصادف در جاده های این استان ۱۹ نفر را مصدوم و منجر به مرگ یک نفر شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ناصر غفارلو:  حکمت اله هاشمی به سوانح دیروز در جاده های استان اشاره کرد و افزود: ساعت ۷:۱۹ گزارش یک فقره تصادف توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی یادآوری کرد: بلافاصله ۲ تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این تصادف با برخورد یک دستگاه خودروی  ام وی ام، پراید و پژو ۲۰۶ در لاین شمالی کیلومتر ۷۰ آزادراه زنجان-قزوین هشت نفر از سرنشینان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این سانحه تیم های عملیاتی اقدام به انجام‌ کمک های اولیه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف کردند.

وی از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر ۱۹ جاده خدابنده به ابهر خبرداد و اظهارداشت: ساعت ۱۰:۲۷  در نتیجه برخورد خودروی تیبا با پژو ۴۰۵  هشت نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد.

وی با بیان اینکه گزارش این سانحه توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد، تاکید کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۲ تیم‌عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای دو تپه اعزام و اقدام به رهاسازی سه نفر از سرنشینان محبوس در خودروها کردند.

مدير عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک نفر از مصدومان نیز توسط هلال احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

هاشمی سومین تصادف را در کیلومتر ۶۵ آزادراه زنجان-قزوین بیان کرد و افزود:  این تصادف با برخورد نیسان با پراید درساعت ۱۱:۴ رقم‌خورد.

وی اظهارداشت: ۲ تیم‌عملیاتی همراه با ست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال  برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سانحه سه مصدوم برجاگذاشت و امدادگران اقدام به انجام کمک های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

هاشمی از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.


صدای زنجانسوانح جاده ایهلال احمر
sedayezanjannews.ir/nx10266


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»