کد خبر: 10308
1402/06/20 - 11:27


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان:

بیش از ۱۰ هزار بیمه شده سلامت در زنجان نشان دار شدند

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: در راستای اجرای بند " ن " تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و با توجه به مفاد اساسنامه و شیوه نامه اجرایی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، در این استان حدود ۱۰ هزار و ۲۲ بیمار شناسایی و در سامانه مدیریت نشان بیمه سلامت نشان‌دار شدند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سعید کرمی زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیماران هدف می توانند هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز طرف قرارداد از مزایا و حمایت های ویژه بسته های خدمتی تعریف شده در صندوق فوق بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه بیماری های خاص و صعب العلاج بیمارهایی را شامل می شود که درمان قطعی ندارد اظهار داشت: بر اساس تصویب هیات وزیران ۲۷ شهریور سال گذشته تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب العلاج با تولیگری سازمان بیمه سلامت ابلاغ، اجرایی و عملیاتی شد.

این مسوول ادامه داد: در راستای عملیاتی شدن این صندوق بعد از تشکیل شورای سیاستگذاری، کارگروه و کمیته های کشوری، اقدامات لازم آن در استان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون ۵۲۳ مرکز، طرف قرارداد بیمه سلامت استان هستند گفت: ۸۴ مرکز جامع خدمات روستایی نیز به بیمه شدگان تحت پوشش خدمات ارائه می دهند.

در زمان حاضر ۵۰ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند


صدای زنجانبیمه سلامتبیماری های خاص و صعب العلاج
sedayezanjannews.ir/nx10308


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»