کد خبر: 10338
1402/06/26 - 11:26


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

23 ورزشکار زنجانی سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۲۳ ورزشکار، مربی و داور زنجانی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین اعزام می‌شوند که حضور آنان در این رخداد مهم مایه افتخار است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز /  جواد بازرگان امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از تعداد یاد شده، ۱۹ نفر ورزشکار، سه نفر مربی و یک نفر داور هستند که از زنجان به این بازی‌ها اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: اغلب ورزشکاران زنجانی حاضر در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی را بانوان تشکیل می دهند.

این مسوول ادامه داد: بر این اساس ورزشکاران زنجان در رشته های قایقرانی، ووشو، وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، بوکس، کوهنوردی، سنگنوردی، اسکیت و جانبازان و معلولان با دیگر رقیبان خود مسابقه خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه حضور این تعداد ورزشکار و عوامل در اردوی تیم ملی مایه مباهات این استان است، ابراز امیدواری کرد: قهرمانان زنجانی در رقابت های آسیایی هانگژو به مدال های رنگارنگ دست یابند.

بازرگان خاطرنشان کرد: پیش از این، ورزشکاران استان در رقابت های مختلف داخلی و خارجی به توفیقات خوبی دست یافته اند که امیدواریم این مهم در رقابت های آسیایی پیش رو نیز محقق شود.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به‌طور رسمی طی روزهای اول تا شانزدهم مهرماه در شهر هانگژو چین برگزار می شود

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمسابقات آسیاییورزش و جوانان استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10338


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»