کد خبر: 10388
1402/07/01 - 15:33


طی ۶ ماهه سالجاری

میزان تردد در جاده‌های استان زنجان پنج درصد افزایش یافت

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه سال گذشته ۱۸ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۶۲ خودرو در جاده‌های استان تردد کردند که این میزان در مدت مشابه امسال با افزایش پنج درصدی به ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ خودرو رسید.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده آزادراه های زنجان- قزوین و زنجان - تبریز بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد:در شهریور امسال نیز سه میلیون و ۸۰۳ هزار و ۳۰۵ خودرو و در مدت مشابه سال قبل، سه میلیون و ۲۹۲ هزار و ۴۴۷ خودرو از جاده های استان تردد کردند که افزایش ۱۵.۵ درصدی را در سال جاری نشان می دهد.

این مسوول اظهار داشت: جاده های برون شهری استان طی شهریور امسال به ویژه در دهه پایانی صفر، تردد بسیار بالایی داشت و از حجم ترافیک بیشتری نسبت به سایر مسیرها برخوردار بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به رانندگان توصیه کرد: در رانندگی با شتاب و خستگی تردد نکنند تا از وقوع حوادث بعدی جلوگیری شود.

براساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال بوده و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.


صدای زنجانجاده‌های زنجانراهداری و حمل و نقل جاده‌ای
sedayezanjannews.ir/nx10388


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»