کد خبر: 10423
1402/07/05 - 13:51


۳۵۴۰ ایثارگر شاغل در دستگاه‌های اجرایی زنجان به کارمند رسمی تبدیل وضعیت شدند

مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان گفت: سه هزار و ۵۴۰ نفر از ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی این استان تبدیل وضعیت شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان گفت: سه هزار و ۵۴۰ نفر از ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی این استان تبدیل وضعیت شدند.

علی جعفری افزود: این تعداد تبدیل وضعیت از بین چهار هزار و ۴۲۵ نفر ایثارگر شاغل واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا پیگیر تبدیل وضعیت ۸۸۵ نفر باقی‌مانده شاغل نیز هستیم که اتفاق بیفتد.

مشاور امور ایثارگران استاندار زنجان با بیان اینکه برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت ایثارگران، نیازمند همراهی بیشتر برخی از دستگاه ها هستیم، یادآورشد: برنامه ابلغی ۱۴۴۰۲ بر اساس مصوبات شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تدوین شده است و امسال ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در این حوزه انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی که نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران خود اقدام نکرده اند باید در اسرع وقت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند، اظهار داشت: طبق ماده ۶۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مصوب اسفند ۹۳ مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی که به بخش خصوصی واگذار شده است، در جریان واگذاری بوده و یا در فهرست واگذاری قرار گرفته اند، موظف هستند از قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران تبعیت کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتبدیل وضعیت ایثارگرانایثارگر شاغل
sedayezanjannews.ir/nx10423


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»