کد خبر: 10443
1402/07/09 - 8:53


تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان ۵ مصدوم برجای گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای سه خودرو در کیلومتر ۸۲ آزادراه زنجان – قزوین پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت‌اله هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۱۹ شب گذشته گزارش یک فقره تصادف زنجیره ای توسط اورژانس به ندای امداد برای امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی یادآوری کرد: 2 تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده ای آزادراه زنجان-قزوین به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این تصادف بر زنجیره ای بر اثر برخورد تیبا، برلینانس و ال ۹۰ تریلر و کامیون در لاین جنوبی کیلومتر 2۸ آزادراه زنجان پنج نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

هاشمی اظهارداشت: انجام کمک های اولیه، کمک به عوامل اورژانس، کنترل و تثبت صحنه تصادف از اقدامات تیم های هلال احمر بود که عملیات ساعت ۲۰ پایان یافت.

وی افزود: مصدومان این حادثه  توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام انجام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از واژگونی یک دستگاه  نیسان در کیلومتر ۷۴ همین آزادراه خبر داد و گفت: این تصادف نیز ساعت ۲۲:۳۵ شامگاه گذشته اتفاق افتاد که یک مصدوم بر جا گذاشت.

هاشمی ادامه داد:  ۲ تیم عملیاتی نیز از پایگاه غزال برای امدادرسانی اعزام شدند و پس از انجام‌کمک های اولیه این عملیات ساعت ۲۳ پایان یافت.

وی، هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتصادف زنجیره ایهلال احمرامدادرسانی
sedayezanjannews.ir/nx10443


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»