کد خبر: 10476
1402/07/13 - 9:29


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

انفجار گاز شهری در خرمدره یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: انفجار گاز شهری در خرمدره موجب مصدومیت یک نفر شد که به مرکز درمانی انتقال یافت.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوزداریوش تقیلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی انفجار گاز شهری یک مرد ۷۰ ساله دچار سوختگی شد که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس به بیمارستان الغدیر انتقال یافت و علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

وی در ادامه با اشاره به ماموریت های اورژانس در ۶ ماهه امسال، گفت: کل ماموریت‌های اورژانس استان در این مدت، ۳۳ هزار و ۵۸۰ مورد بود که به ۳۳ هزار و ۲۱۶ مصدوم امداد رسانی شد.

تقیلو افزود: از مجموع کل ماموریت‌های شهری تعداد ۲۰ هزار و ۴۱۱ مورد جاده ای و ۱۳ هزار و ۱۶۹ مورد شهری بود که به ترتیب در مقایسه با مدت مشابه قبل یک و هفت درصد افزایش یافته است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانفجار گاز شهریداریوش تقیلو
sedayezanjannews.ir/nx10476


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»