کد خبر: 10490
1402/07/15 - 11:1


۲ تصادف در جاده قیدار به ابهر ۶ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: واژگونی ۲ خودرو در جاده قیدار- ابهر 6 نفر را راهی بیمارستان کرد و نجاتگران یک نفر از سرنشینان محبوس در خودرو را رهاسازی کردند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ غلامرضا بخشوده افزود:  واژگونی یک دستگاه خودروی پژو405 در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار ابهر توسط اورژانس جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این تصادف جمعه 14 مهرماه 1402 در کیلومتر ۱۱ این مسیر ارتباطی ساعت ۱۱:۸ اتفاق افتاد، اظهارداشت: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای قره آقاج برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند که ۲ نفر توسط اورژانس و یک نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بخشوده به تصادف دیگر شامگاه جمعه در کیلومتر ۱۱ جاده قیدار به ابهر اشاره کرد و افزود:  این سانحه نیز با واژگونی پراید در ساعت ۱۹:۲۰  اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی ۳ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان  این تصادف توسط هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی منتقل شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای امدادرسانی به آسیب دیدگان این سانحه رانندگی یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای قره آقاج اعزام شدند.

بخشوده خاطرنشان کرد: این‌عملیات پس از انجام کمک های اولیه، رهاسازی و انتقال مصدوم به بیمارستان  ساعت ۲۰:۵۰ دقیق پایان یافت.

وی، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانواژگونی خودروتصادفجاده قیدار به ابهر
sedayezanjannews.ir/nx10490


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»