کد خبر: 10503
1402/07/17 - 8:22


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان مطرح کرد:

رتبه برتر زنجان در ارائه خدمات عمرانی روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: در ارائه خدمات عمرانی روستایی، استان زنجان جزو استان‌های برتر است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: در ارائه خدمات عمرانی روستایی، استان زنجان جزو استان‌های برتر است.

وجیه‌اله بیگدلی در جشن روز ملی روستا که در روستای ایچ ایجرود برگزار شد، اظهار داشت: در ارائه خدمات عمرانی روستایی استان زنجان، در سال۱۴۰۱ و ۶ ماهه اول سال 1402 جزو استان‌های برتر بود كه در سامانه منتاک وزارت کشور ثبت شد.

وي با بيان اينكه امسال بيش از ۵۰۰ هزار مترمربع در روستاهای استان آسفالت‌ريزی شده است، افزود: بيش از 100 هزار مترمربع از معابر روستايی استان نيز در اين مدت سنگ فرش شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اينكه بيش از ۲۰۰ کیلومتر در روستاهای استان جدول گذاری انجام شده است، تصريح كرد: استان زنجان در حوزه عمران روستایی، روستاها را به عنوان کارگاه‌های عمرانی تبديل كرده است.

بيگدلی به روز ملی روستا اشاره كرد و گفت: اين روز برای گرامیداشت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های روستاییان و عشایر نامگذاری شده است، مجاهد مردان و مجاهد زنانی که در میدان اقتصاد و تولید کشور با گمنامی تلاش می‌کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانروز ملی روستاوجیه‌اله بیگدلیرتبه برتر زنجان در ارائه خدمات عمرانی روستایی
sedayezanjannews.ir/nx10503


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»