کد خبر: 10505
1402/07/17 - 8:46


در راستای توسعه ارتباطات و اینترنت در مناطق روستایی؛

بهره مندی ۱۲۲ خانوار در روستاهای مجینه و محسن آباد شهرستان زنجان از اینترنت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از دسترسی ۱۲۲ خانوار در دو روستای مجینه و محسن آباد در شهرستان زنجان به نسل چهارم اینترنت تلفن همراه خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حامد سرایی، مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ، ضمن بررسی میدانی از وضعیت پروژه های توسعه ارتباطات روستایی، از اتصال دو روستای مجینه با ۹۰ خانوار و محسن آباد با ۳۲ خانوار جمعیت واقع در بخش مرکزی شهرستان زنجان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت 4G تلفن همراه خبر داد.

سرایی در این بررسی میدانی علاوه بر ارزیابی کیفی وضعیت ارتباطات و اینترنت در روستاهای مجینه و محسن آباد، با تعدادی از اهالی این روستاها صحبت نمود که حاکی از رضایت ایشان از برقراری اینترنت با کیفیت در روستای آنها همانند اینترنت با کیفیت و پرسرعت در شهر بود. وی اعلام داشت تلاش مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای محرومیت زدایی از روستاها و بهره مندی روستاییان از طعم شیرین فناوری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: به ازای راه اندازی دسترسی 4G در هر یک از روستاهای مذکور مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است که جهت اجرا به شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) واگذار شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانروستای مجینهحامد سراییروستای محسن آباد
sedayezanjannews.ir/nx10505


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»