کد خبر: 10514
1402/07/18 - 9:3


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد؛

کشف 9 میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 40 دستگاه ماشین لباسشویی فاقد مجوز به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 200 میلیون ریال در زنجان خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاعات پلیسی مبنی بر حمل کالای مظنون به قاچاق با یک دستگاه خودرو کامیون ، مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهاي عبوري در عوارضی اتوبان تبریز-زنجان ، خودرو مذکور را رویت کرده و آن را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 40 دستگاه ماشین لباسشویی داخلی فاقد مجوز و فاقد ثبت سامانه تجارت را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان عنوان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 9 میلیارد و 200 میلیون ريال برآورد کردند و همچنين در اين راستا یک نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

بدری خاطر نشان کرد: پليس در راستاي مبارزه بي امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته ، تا تحرك از قاچاقچيان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانحسین بدریرئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10514


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»