کد خبر: 10531
1402/07/20 - 8:48


کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان؛

بارش‌های رگباری و کاهش محسوس دما در زنجان ادامه می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: تداوم بارش‌های رگباری و پراکنده، رعد و برق و کاهش محسوس دمای هوا پدیده غالب جوی در مناطق مختلف استان است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: تداوم بارش‌های رگباری و پراکنده، رعد و برق و کاهش محسوس دمای هوا پدیده غالب جوی در مناطق مختلف استان است.

حسین سلطانی روز پنجشنبه  با بیان اینکه از امروز با کاهش دما، هوای سردی در نقاط مختلف استان حاکم می شود، افزود: این وضعیت جوی تا صبح روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: امشب دمای هوای استان به خصوص در مناطق سردسیر به صفر درجه می‌رسد و احتمال آسیب به محصولات کشاورزی وجود دارد.

سلطانی اظهار داشت: با توجه به ماهیت بارش ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست به همین دلیل هم استانی ها از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حضور در ارتفاعات به دلیل وقوع رعد و برق خودداری کنند.

وی با بیان اینکه هسته های بارشی هم اکنون در شهرستان طارم فعال و آسمان این شهرستان مه آلود است، تصریح کرد: فعالیت این سامانه در کل استان تا اواخر وقت امروز ادامه می یابد و فردا نیز به دلیل وجود رطوبت در هوا احتمال بارندگی وجود دارد.

سلطانی، دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۱ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبارشکاهش دماکارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی است
sedayezanjannews.ir/nx10531


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»