کد خبر: 10551
1402/07/23 - 12:3


بهره مندی ۱۲۳ خانوار در 3 روستای شهرستان ابهر از اینترنت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از دسترسی ۱۲۳ خانوار در سه روستای توده بین، قره آقاج، و گلی در شهرستان ابهر در استان زنجان به نسل چهارم اینترنت تلفن همراه خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حامد سرایی ضمن سنجش وضعیت پروژه‌های توسعه ارتباطات روستایی، از اتصال سه روستای توده بین با ۵۸ خانوار، قره آقاج با ۳۶ خانوار، و گلی با ۲۹ خانوار جمعیت واقع در بخش مرکزی شهرستان ابهر در استان زنجان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت 4G تلفن همراه خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: در این سنجش وضعیت، علاوه بر ارزیابی کیفی وضعیت ارتباطات و اینترنت در روستاهای توده بین، قره آقاج، و گلی، با تعدادی از اهالی این روستاها ارتباط تصویری برقرار شد.

وی اظهار کرد: با وجود توسعه قابل توجه در ارتباطات روستایی طی چهار سال گذشته، با این حال تعدادی از روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان فاقد ارتباطات و اینترنت هستند، از این رو اولویت این اداره کل در بهره مندی اهالی این روستاها از اینترنت است.

سرایی گفت: برای راه‌اندازی دسترسی 4G در روستاهای مذکور جمعاً مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است که جهت اجرا به شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) واگذار شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناینترنتافزایش دسترسی
sedayezanjannews.ir/nx10551


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»