کد خبر: 10578
1402/07/26 - 11:2


رییس ستاد انتخابات استان زنجان:

عمل به قانون، اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم، رویکرد ستاد انتخابات استان و مجریان انتخابات است

رییس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر مولفه های ۴ گانه انتخابات بویژه سلامت بیان داشت: عمل به قانون، رعایت اصل بی طرفی، پرهیز از سوگیری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، رویکرد ستاد انتخابات استان و مجریان انتخابات است و عقد اخوت با هیچ جریان، حزب و گروهی نداریم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رییس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر مولفه های ۴ گانه انتخابات بویژه سلامت بیان داشت: عمل به قانون، رعایت اصل بی طرفی، پرهیز از سوگیری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، رویکرد ستاد انتخابات استان و مجریان انتخابات است و عقد اخوت با هیچ جریان، حزب و گروهی نداریم.

رفیعی در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات با اعضای هیات های نظارت استان با بیان اینکه انتخابات از جلوه های درخشان مردم سالاری دینی است، افزود: انتخابات از سویی تقویت کننده مردم سالاری دینی نیز است و همواره ارتقاء بخش جایگاه و اقتدار نظام در عرصه های بین المللی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان، به تعامل و هم افزایی مطلوب بین هیات های اجرایی و نظارت اشاره کرد و گفت: تحقق چهار مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات، در گرو افزایش بیش از پیش تعاملات و همکاری مجریان و ناظران است.

رفیعی تاکید کرد: تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت در استان در سطح مطلوبی قرار دارد و با نزدیک شدن به موعد انتخابات شاهد انسجام و هماهنگی بیشتری نیز خواهیم بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانرییس ستاد انتخابات استان زنجانمردم سالاری دینیرعایت اصل بی طرفی
sedayezanjannews.ir/nx10578


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»