کد خبر: 10580
1402/07/26 - 12:24


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پشت نوبتی جهیزیه در زنجان صفر شد

روح‌اله صالحی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 584 فقره جهیزیه با همکاری سپاه و کمیته امداد به نیازمندان اهدا شده است، افزود: این موضوع موجب شد که همه پشت نوبتی‌ها جهیزیه دریافت کنند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح‌اله صالحی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 584 فقره جهیزیه با همکاری سپاه و کمیته امداد به نیازمندان اهدا شده است، افزود: این موضوع موجب شد که همه پشت نوبتی‌ها جهیزیه دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه دیروز نیز در دومین رزمایش مشترک بین سپاه و کمیته امداد 245 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد، اضافه کرد: ارزش این تعداد جهیزیه اهدا شده 8 میلیارد تومان بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.

صالحی با بیان اینکه زوج های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره های آموزش این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند گفت: در همین راستا دوره‌های آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده نیز به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجهیزیه به نوعروسان نیازمندمدیرکل کمیته امداد استان زنجانروح‌اله صالحی
sedayezanjannews.ir/nx10580


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»