کد خبر: 10633
1402/08/04 - 9:14


تصادف در جاده‌های زنجان ۸ نفر را مصدوم کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در جاده های استان هشت نفر را زخمی و راهی بیمارستان کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حکمت‌الله هاشمی به ۲ فقره تصادف در جاده‌های زنجان اشاره کرد و افزود: نخستین سانحه رانندگی در کیلومتر ۱۰ جاده ترانزیت زنجان به تبریز در ساعت ۱۷:۵۵ روی داد.

وی اظهار کرد: گزارش این تصادف ار سوی آتش نشانی به ندای امداد هلال احمر جهت امدادرسانی به مصدومان اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:  ۲ تیم عملیاتی  از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی  زنجان به قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی با بیان اینکه این سانحه در اثر برخورد پراید با کوئیک اتفاق افتاد، افزود: پنج نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم و  توسط اورژانس  به بیمارستان منتقل شدند.

وی تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند که این عملیات ساعت ۱۹:۱۷ پایان یافت

هاشمی دومین تصادف جاده‌ای را در کیلومتر ۲ لاین شمالی آزادراه زنجان-قزوین بیان کرد و ادامه داد: این سانحه بر اثر برخورد سواری دنا با کامیون در ساعت ۲۰ رقم‌خورد.

وی تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه نیز ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان به قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سانحه سه نفر از سرنشینان را مصدوم کرد که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

هاشمی یادآوری کرد: تیم‌های عملیاتی  اقدام به ارائه خدمات پیش بیمارستانی برای مصدومان و همچنین کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند و امدادرسانی در ساعت۲۲:۲۶ پایان یافت.

وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهلال احمر
sedayezanjannews.ir/nx10633


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»