کد خبر: 10640
1402/08/04 - 14:21


خیر زنجانی چهار زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد

رئیس ستاد دیه استان زنجان گفت: خیر زنجانی زمینه آزادی چهار نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد را در این استان فراهم کرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ علاالدین کریمی رئیس ستاد دیه استان زنجان اظهار کرد: خیر زنجانی زمینه آزادی چهار نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد را در این استان فراهم کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: این خیر نوعدوست و نیک اندیش زنجانی هزینه مراسم سالگرد پدر مرحوم خود را به مبلغ ۵۴۵ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان واریز و زمینه آزادی چهار زندانی سرپرست خانواده را فراهم کرد.

وی یادآور شد:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک خیرین استان، همچنین استفاده از تسهیلات بانکی، کمک ستاد دیه کشور و گذشت شکات ۱۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از سطح زندانهای استان آزاد شده اند.

رئیس ستاد دیه استان زنجان افزود: اهداف ستاد دیه کمک به زندانیان جرایم غیرعمد است که در این راستا قدم برمی دارد و مردم استان در این حوزه پیشرو هستند و زنجان رتبه اول را در مشارکت خیرین برای آزادسازی زندانیان دارد.

کریمی افزود: فعالیت ستاد دیه استان روزانه است و برنامه های آزادسازی جمعی نیز به بهانه مناسبت های مختلف انجام می شود و امیدواریم زمینه آزادی بقیه زندانیان نیز هرچه زودتر فراهم شود.

وی با قدردانی از خیرین درخواست کرد: کمکهای خود را به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ نزد بانک ملی شعبه امور اقتصادی و دارایی زنجان واریز کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد دیه
sedayezanjannews.ir/nx10640


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»