کد خبر: 10658
1402/08/07 - 14:29


فرماندار ابهر عنوان کرد

هزینه بالای حفاظت از بیمارستان الغدیر ابهر در مقابل سیل

فرماندار ابهر گفت: هزینه حفاظت از بیمارستان الغدیر ابهر در برابر حادثه سیل احتمالی مبلغ بسیار هنگفتی است که موجب ضرر و زیان به بیت‌المال است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ احمد ذوالقدر فرماندار ابهر در جلسه ستاد بحران شهرستان ابهر با تاکید بر ضرورت حضور مدیران در جلسه، عنوان کرد: مدیران بدون هماهنگی با فرمانداری حق فرستادن معاون یا نماینده در جلسه ستاد بحران را ندارند؛ چراکه ستاد بحران تصمیماتی است که با جان مردم در خصوص حوادث غیر مترقبه ارتباط دارد و جان تک تک هموطنان خط قرمز ما است.

وی از اجرای مانور ساعت صفر در سد کینه‌ورس با حضور یکی از مقامات کشوری خبر داده و اظهار کرد: سد کینه‌ورس یکی از نقاط مهم و استراتژیک ابهر در مواقع بحرانی محسوب می‌شود، لذا همواره باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی وجود داشته باشد.
این مسئول با توضیح اینکه مدیریت بحران یکی از الزامات اجتناب‌ناپذیر همه سازمان‌ها، ارگان‌ها، ادارات دولتی، شهرداری‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور است، افزود: وقوع بحران و حوادث ناگوار همیشه و همه جا به خودی خود منجر به ایجاد شرایطی ناگوار و خارج از کنترل می‌شود اما در صورت برخورداری از سیستم مدیریت بحران همیشه می‌توان از گسترش بیشتر ابعاد فاجعه و متحمل شدن خسارات و تلفات بیشتر جلوگیری کرد.
فرماندار ابهر با تاکید بر ضرورت توجه جدی به موضوع لایه‌روبی بستر رودخانه ابهررود و نظارت مستمر به این موضوع، گفت: لایروبی نشدن رودخانه‌های بزرگ و کوچک، کوچک بودن نهرها و متناسب نبودن این آبراه‌ها با حجم آب ورودی به هنگام بارندگی موجب وقوع سیلاب شده و خسارت‌های هنگفتی به بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی وارد می‌کند.
این مسئول با تاکید بر ضرورت حضور شخص مدیر دستگاه‌های اجرایی در جلسات مدیریت بحران با توجه به اهمیت موضوع، ادامه داد: مدیرانی که در جلسه مهم ستاد بحران شخصاً حضور نداشته باشند برای آنان توبیخ در پرونده صادر می‌شود.
فرماندار ابهر با اشاره به استقرار بیمارستان الغدیر ابهر در محل نامناسب، گفت: مسببان و بانیان جابه‌جایی محل کنونی بیمارستان الغدیر ابهر از زمینی که قبلاً تهیه شده بود باید به سازمان بازرسی کل کشور معرفی شوند؛ چراکه هزینه حفاظت این بیمارستان در برابر حادثه سیل احتمالی مبلغ بسیار هنگفتی است که موجب ضرر و زیان به بیت المال است.
چند روز پیش نیز سخنگوی شورای شهر ابهر از جانمایی فعلی بیمارستان الغدیر ابهر انتقاد کرد و گفت مسیر حمل بیمار از اتوبان به بیمارستان طولانی است و زمان مفید نجات بیمار از دست می‌رود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبیمارستان
sedayezanjannews.ir/nx10658


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»