کد خبر: 10660
1402/08/07 - 15:16


دستگیری مقتدرانه 10 اوباش در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در نتیجه اجرای طرح ضربتی زلزال از دستگیری 10 نفر اراذل و اوباش نوظهور که با شرارت و قمه کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح ضربتی زلزال در سطح شهرستان ابهر خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح های امنیت محله محور؛ تیم های تلفیقی از پلیس های تخصصی تشکیل و طرح مقتدرانه و ضربتی "زلزال" با محوریت برخورد با اراذل و اوباش نوظهور به اجرا درآمد.

سرهنگ مهدیخانی تصریح کرد: بعد از هماهنگی قضایی مناطق آلوده  و پاتوق اراذل و اوباش که در سطح شهر به عناوين مختلف مبادرت به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت در انظار عموم و همچنین  فضای مجازی کرده بودند تحت عملیات پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی به نتایج حاصل از اجرای این طرح اشاره کرده و اظهار داشت: در این طرح 10 نفر ازاراذل و اوباش تحت تعقیب  دستگیر شدند که از این تعداد 2 نفر با دستور مقام قضائی روانه زندان شده و بقیه با قرار مناسب تحت پیگرد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دیگر توفیقات این طرح به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجازبا 5 فشنگ مربوطه و کشف 250 گرم تریاک نیز اشاره کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپلیس
sedayezanjannews.ir/nx10660


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»