کد خبر: 10663
1402/08/08 - 10:20


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

4930 یتیم تحت حمایت 31 هزار حامی خیراندیش زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر 31 هزار و 457 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین با کمیته امداد همکار‌ی می‌کنند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یکی از طرح‌هایی که در کمیته امداد به صورت جدی اجرا و دنبال می شود، طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار و 930 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: 31 هزار و 457 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین با این نهاد همکاری دارند.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه دریافتی ایتام یک میلیون و 795 هزار تومان و فرزندان طرح محسنین 768 هزار تومان در ماه است، گفت: میزان مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش استان زنجان در طرح اکرام ایتام و طرح محسنین نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه حداقل رقم مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین 10 هزار تومان است، اضافه کرد: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکمیته امداد
sedayezanjannews.ir/nx10663


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»