کد خبر: 10676
1402/08/10 - 10:11


مانور بزرگ زلزله در زنجان برگزار می‌شود

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به برگزاری مانور بزرگ زلزله در زنجان گفت: این مانور با حضور همه دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان، امدادی و ... نیمه دوم آبان ماه در سد تهم برگزار می‌شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ناصر غفاری: عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اظهار داشت: این مانور با حضور همه دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان، امدادی و ... نیمه دوم آبان‌ماه در سد تهم برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه این مانور در راستای آمادگی دستگاه‌ها و مسوولان برای مواقع اضطراری و بحران برگزار خواهد شد، گفت: این مانور برای ایجاد هماهنگی و آمادگی در دستگاه‌ها و شرکت‌ها خدمات‌رسان و نیروهای امدادی و شناسایی ظرفیت‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مانور بزرگ زلزله زنجان در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت برگزار می‌شود تا برای مواقع اضطراری آمادگی‌های لازم کسب شود، تصریح کرد: می‌خواهیم در این مانور آرایشی بگیریم که موجب آسایش مردم استان زنجان در مواقع بحران و اضطراری شود.

بابایی با بیان اینکه ارائه خدمات امداد و نجات، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، تامین آب و غذا، تهیه علوفه برای دام‌ها و ... از مواردی است که در این مانور تمرین می‌شود، تاکید کرد: این مانور تمرین خوبی برای بالابردن آمادگی استان برای مواقع بحران و اضطراری است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمانورزلزلهمدیریت بحران زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10676


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»