کد خبر: 10682
1402/08/11 - 10:22


تصادف در جاده های زنجان ۹ نفر را مصدوم کرد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تصادف در جاده های استان ۹ نفر را مصدوم‌کرد و نجاتگران ۲ بانوی گرفتار در خودروها را رهاسازی کردند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ غلامرضا بخشوده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اظهار کرد:  ساعت ۱۱ صبح روز گذشته گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۷۲ لاین شمالی آزادراه زنجان-تبریز به صورت حضوری به پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک برای امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد:  ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از این پایگاه جاده‌ای برای امدادرسانی به صحنه تصادف اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این سانحه  نیسان با پژوه ۲۰۷ برخورد و ۲ نفر مصدوم شدند.

بخشوده ادامه داد: نجاتگران در این سانحه اقدام به انجام کمک های اولیه و کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند.

وی از برخورد ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ باهم و واژگونی سمند در کیلومتر ۲۵ جاده قیدار به ابهر خبرداد و افزود: برای امدارسانی به هفت مصدوم این سانحه پایگاه امداد و نجات جاده ای قره آقاج همراه با آمبولانس اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲ بانوی گرفتار در یکی از پژوها و سمند نیز توسط نجاتگران رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

بخشوده خاطرنشان کرد: گزارش این سانحه رانندگی ساعت ۱۳:۱۷ توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و پایان امدادرسانی در این سانحه نیز ۱۴:۱۹ ثبت شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانهلال احمرسرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر زنجانسوانح
sedayezanjannews.ir/nx10682


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»