کد خبر: 10687
1402/08/13 - 9:55


به دلیل اخلال در روند برگزاری انتخاب هیئت رئیسه؛

دو تن از اعضای شورای شهر سهرورد سلب عضویت شدند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: به دلیل اخلال در روند برگزاری انتخاب هیئت رئیسه دو تن از اعضای شورای شهر سهرورد سلب عضویت شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی خانی: «سعیدخلجی»، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با تائید خبر سلب عضویت دو عضو شورای شهر سهرورد در گفت‌و‌گو با صدای زنجان گفت: علت این موضوع عدم شرکت دو عضو شورای شهر در جلسات شورا و اخلال در روند برگزاری هیئت رئیسه و نظام شورایی است که به جهت این موضوع نامه مربوط به سلب این دو عضو به فرمانداری خدابنده ابلاغ شده است تا در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای سلب شده می‌توانند از مراجع بالاتر به این موضوع اعتراض کنند، در پاسخ به سئوال صدای زنجان مبنی بر اینکه «اعضای شورا در حال حاضر نامه‌ای در این خصوص دریافت نکرده‌اند؟» گفت: نامه به فرمانداری ابلاغ شده است تا براساس روند اداری به شورای شهر سهرورد ابلاغ شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان درخصوص معطلی 4 ماهه شورای شهر به خاطر این دو عضو شورای شهر گفت: به جهت عدم شرکت این دو عضو در جلسات شورای شهر این حکم صادر شد و بنا است تا به غیر این رای، تنبیهات دیگری نیز برای این دو عضو در نظر گرفته شود.

به گفته خلجی، با سلب عضویت این دو عضو، دو نفر اعضای علی‌البدل جایگزین آنها می‌شوند و روند انتخاب داخلی برگزار شده و هیئت رئیسه انتخاب می‌گردد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشورای شهرسهروردسعید خلجی
sedayezanjannews.ir/nx10687


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»