کد خبر: 10718
1402/08/18 - 9:49


رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان:

حال 2 آتش‌نشان مصدوم زنجانی مساعد است

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان گفت: حال 2 آتش‌نشان مصدوم زنجانی که در آتش سوزی شب گذشته دچار شکستگی از ناحیه دست و لگن شده بودند، مساعد است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجید امیرفضلی در گفت‌و‌گو با صدای زنجان با اشاره به حریق بزرگ فروشگاه لوازم خانگی در اسلام آباد که شب گذشته روی داده بود، اظهار کرد: این آتش‌سوزی ساعت 21:30 آغاز و در ساعت ۵:۴۴ صبح اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان با اشاره به بالا بودن حجم حادثه اضافه کرد: در این حادثه ۱۱خودرو بزرگ و کوچک و ۲۸ آتش‌نشان حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این عملیات دو نفر از آتش‌نشانان از ناحیه دست و لگن آسیب دیدند، خاطر نشان کرد: دست یکی از آتش‌نشانان دچار شکستگی بوده که پس از حضور در بیمارستان اقدامات پزشکی برای وی انجام شده است.

امیر فضلی با اشاره به اینکه یکی از آتش‌نشانان نیز بر اثر سقوط از ارتفاع دچار ترک خوردن استخوان لگن شده است، گفت: وی پس طی مراحل درمانی در منزل تحت مراقبت است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان با اشاره به مصدومیت تعداد دیگری از آتش‌نشان‌ها بیان کرد: این افراد به دلیل گرمای شدید ناشی از آتش‌سوزی دچار سوختگی چند درصدی شده بودند که به صورت سرپایی درمان شدند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآتش سوزیمجید امیرفضلیآتش نشان
sedayezanjannews.ir/nx10718


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»