کد خبر: 10740
1402/08/22 - 13:58


رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان:

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه ساختمان ثبت احوال زنجان نیاز است

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان، به پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اشاره کرد و گفت: برای این پروژه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ جعفر میناخانی امروز در جمع خبرنگاران به پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰ متر مربع در پنج طبقه با زیربنای 2 هزار و ۵۵۰ متر مربع و با اسکلت بتن آرمه در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه آغاز اجرای این پروژه از سال ۸۹ بوده است، ابراز کرد: متاسفانه این پروژه به مدت بیش از هفت سال به علت عدم تخصیص اعتبار کافی متوقف بود ولی با آغاز به کار دولت سیزهم دوباره فعال شده و تاکنون اعتبارات مناسبی هم تخصیص یافته است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است، گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

میناخانی پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان را بیش از ۵۷ درصد اعلام کرد و بیان داشت: ساختمان این پروژه در مرحله تکمیل تاسیسات و نازک‌کاری است.

وی تاکید کرد: با تخصیص به موقع اعتبار، عملیات اجرایی این پروژه یک ساله تمام می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانراه و شهرسازی استان زنجانساختمان سازیپروژه نیمه تمام
sedayezanjannews.ir/nx10740


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»