کد خبر: 10779
1402/08/30 - 15:43


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

نظارت کمیته امداد بر 14 هزار و 869 طرح اشتغالزایی

بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر 14 هزار و 869 طرح اشتغالزایی تحت نظارت کمیته امداد است که بازدیدهای نظارتی از آنها به صورت مستمر انجام می شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ روح‌الله صالحی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد در بحث حمایت از مددجویان توانمندسازی آنها و اشتغالزایی برای مستعدین است، اظهار کرد: هر طرحی که در کمیته امداد به عنوان طرح اشتغال اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر طرح های اشتغال در موفق اجرا شدن آنها بسیار موثر است، اضافه کرد: ارائه مشاوره های لازم و آسیب‌شناسی طرح‌های اشتغال ایجاد شده است مددجویان با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل توسط ناظران فنی این نهاد از جمله اقداماتی است که در قالب نظارت بر طرح ها صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر 14 هزار و 869 طرح اشتغالزایی تحت نظارت کمیته امداد است که بازدیدهای نظارتی از آنها به صورت مستمر انجام می شود.

صالحی با قدردانی از مجموعه های همراه در حوزه لشتغالزایی برای جامعه هدف این نهاد گفت: این نهاد برای تحقق اهداف خود در زمینه ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های مختلفی چون خیرین و جهادگران کارآفرین، مراکز مشاوره شغلی، آموزشگاه‌های کسب‌وکار، مؤسسات کاریابی، کارفرمایان، شهرک‌های صنعتی، هیئت‌های شناسایی و نظارت بر راهبران، بانک‌ها و مؤسسات مالی، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای محلی، شرکت‌های فنی، مهندسی و دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فن‌آوری استفاده می‌کند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکمیته امدادروح الله صالحیاشتغال
sedayezanjannews.ir/nx10779


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»