کد خبر: 10819
1402/09/06 - 12:19


چهارمین مانور دفاع از مقرّ در شرکت آبفا استان زنجان برگزار شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چهارمین مانور دفاع از مقرّ همزمان با سراسر کشور در 8 شهرستان استان زنجان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز علی محمد نادرخانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مانور سناریوهای قطع برق و سیستم های حفاظت هوشمند، نفوذ و سرقت از انبارهای مرکزی و مقابله با تهدیدات ناشی از حملات بیوترورسیم مورد تمرین قرار گرفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان نیز که در این مانور حضور داشت گفت: برگزاری این مانورها در ارتقاء آمادگی دستگاه های ذی ربط در مواقع بروز بحران بسیار حیاتی است.

محمد یاری گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با نگاه ویژه به مسائل حراستی و تامین مناسب تجهیزات و نیروی انسانی متخصص جزء حراست های پیشرو در استان زنجان محسوب می شود.

مدیرکل حراست استان زنجان نیز بیان کرد: بخش آب و فاضلاب هر دو حوزه سلامت و امنیت را شامل می شود که از این جهت باید با نگاه ویژه ای به این بخش نگریست.

احسانی تاکید کرد: تخصیص بودجه و امکانات در بخش حراست آبفا هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که از طریق آن از وقوع بحران و اعمال هزینه ها پیشگیری می شود.

وی حراست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را جزء حراست های موفق در استان زنجان توصیف کرده و گفت: اقدامات دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفا استان زنجان، روزآمد و موفق بوده که باید در قالب انتقال تجربیات با سایر استانها اشتراک گذاری شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآب و فاضلاب زنجانبحرانمانور دفاع
sedayezanjannews.ir/nx10819


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»