کد خبر: 10838
1402/09/09 - 9:49


۲ تصادف در جاده های زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در شبانه‌ روز گذشته ۲ فقره تصادف در جاده های این استان پنج نفر را مصدوم کرد و نجاتگران یک نفر را رهاسازی کردند.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ غلامرضا بخشوده افزود:  بامداد روز جاری گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۴۵ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.
وی با بیان اینکه این گزارش ساعت ۲:۲۰ بامداد به ندای امداد گزارش شد، یادآوری کرد:  ۲ تیم پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این تصادف کامیون و کامیونت واژگون و با مزدا وانت نیز برخورد کرده بود که سه نفر در این سانحه مصدوم شدند.
بخشوده ادامه داد: در تصادف دیگری در کیلومتر ۱۷ جاده ترانزیت زنجان به ابهر ۲ نفر مصدوم و یکی از سرنشینان نیز توسط نجاتگران رهاسازی شد.
وی اظهارداشت:  برای امدادرسانی به این سانحه نیز ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این سانحه در اثر واژگونی یک دستگاه پراید و برخورد با کوئیک و یک پراید دیگر اتفاق افتاد.
بخشوده ادامه داد: این سانحه ساعت ۱۸:۱۳ توسط اورژانس به ندای امداد جهت‌ امدادرسانی اطلاع داده شد.
وی خاطرنشان کرد:  در این عملیات ها تیم های هلال احمر اقدام به انجام کمک های اولیه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف کردند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتصادف جاده‌ایهلال احمرامدادرسانی
sedayezanjannews.ir/nx10838


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»