کد خبر: 10975
1402/09/29 - 14:14


در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان صورت گرفت؛

4 کانال انتخاباتی در زنجان آغاز به کار کرد

محمد جلیل آل امین سکان صدا و سیمای زنجان را در دست گرفت/ آخرین ایستگاه تلویزیونی آنالوگ زنجان با دستور امام جمعه دیجیتال شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: طی مراسمی صبح امروز (29 آذرماه سال‌جاری) محمد جلیل آل امین به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان زنجان معارفه شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تکثر رسانه  در کشور و دنیا اظهار کرد: قبلا این گونه نبود اما همین افزایش و گسترش رسانه می‌تواند آثار مثبت و منفی به دنبال داشته باشد.

 

 ایران شدن سخت است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز با توجه به نزدیکی به انتخابات باید رسانه ملی، نقش خاصی را ایفا کند و در این خصوص هم امیدوار و هم نگران هستیم، بیان کرد: باید در آستانه انتخابات دستاوردها و دارایی‌های نظام به مردم گفته شود تا با اطلاع و آگاهی کافی برای حضور در عرصه‌های مختلف تعیین سرنوشت کشور حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری به اندازه ایران،‌ این حجم از اتفاقات و دشمنی‌ها را در طول تاریخ خود تجربه نکرده است، عنوان کرد: تبدیل شدن به کشورهایی مانند ترکیه و امارات آسان است اما ایران شدن سخت است.

افشارچی با بیان اینکه در ایام انتخابات مردم باید بدانند برای چه چیزی هزینه می‌دهند و این عزت و استقلال از کجا به دست آمده است، افزود: پس نباید به راحتی از کنار این موضوع بگذریم چراکه هیچ کشوری به اندازه ایران برای استقلال خود هزینه نداده است.

وی تاکید کرد: برای استقلال و آزادی خود خون‌های بسیاری تقدیم کرده‌ایم و اگر نیاز باشد باز هم هزینه خواهیم داد چراکه هم‌اکنون در نزدیکی قله هستیم.

در این مراسم محسن لطیفی مدیر کل سابق صدای و سیمای استان زنجان با قدردانی از همراهی و همکاری نیروهای صدا و سیما و همچنین دستگاه‌های مختلف با این مجموعه با اشاره به دستاوردهای صدا و سیما در مدت مدیریت خود اظهار کرد: این دستاوردها ماحصل تلاش همکاران در این مجموعه بوده است.

 

جلسات بدون خروجی را پوشش نخواهیم داد

مدیرکل جدید صدا و سیمای زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دوربین کاشتن در خیابان کار رسانه نیست، اظهار کرد: قرار نیست جلسات بدون خروجی را پوشش دهیم.

محمد جلیل آل امین با بیان اینکه رسانه باید از مشارکت مردم استفاده کند و زندگی مردم را به تصویر بکشد ، اضافه کرد: دست رسانه‌ای همسو و غیرهمسو از جمله رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌ها را برای همفکری می‌فشاریم و اتاق فکری با حضور آن‌ها تشکیل خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بازنمایی جلسات بی نتیجه خیانت به مردم است و خروجی جلسات باید در زندگی مردم تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: تشکر از همدیگر خروجی برای مردم ندارد و ما هر جلسه‌ای را پوشش نخواهیم داد.

 

انقلاب اسلامی تمام راهبردهای دشمن را نقشه بر آب کرده است

حسن عابدینی معاون امور استانهای صدا و سیما نیز در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در حفظ دستاوردها و مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان در این حوزه ایفا می‌کنند، اظهار کرد: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمام عیار فرهنگی تبدیل شده است و دشمنان تاب تحمل این موضوع را ندارند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه معمار کبیر انقلاب اسلامی رسانه ملی را یک دانشگاه تلقی کردند، اضافه کرد: این دانشگاه باید زمینه‌ساز ارتقای اندیشه‌های امت اسلامی و مردم ایران شود.

عابدینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر توانسته است تمام راهبردهای دشمن را نقشه بر آب کند، افزود: امروز مفتخریم که انقلاب اسلامی تمام راهبردهای دشمن را یک‌تنه نقش بر آب می‌کند.

 

 آخرین ایستگاه تلویزیونی آنالوگ زنجان دیجیتال شد

همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما استان، آخرین ایستگاه تلویزیونی آنالوگ زنجان با دستور امام جمعه دیجیتال شد و چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان افتتاح شد، همچنین برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت برای چهار حوزه انتخاباتی استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

«آل امین» مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان، دانش آموخته دکترای فلسفه از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این، قائم مقام «مرکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما» بوده است. البته «مدیرکل طرح و برنامه معاونت سیما» و «مدیرگروه دانش و اقتصاد شبکه رادیویی ایران» از دیگر سوابق آل‌امین در صدا و سیما است.

از جمله سوابق آل امین می‌توان به «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران»، «مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری زنجان» و «عضو شورای سیاستگذاری سلسله رویدادهای یکپارچه تجلیل از مفاخر ملی و بنیان فناوران» اشاره کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانصدا و سیمای زنجانتودیع و معارفهمحمد آل امین
sedayezanjannews.ir/nx10975


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»