کد خبر: 11011
1402/10/05 - 10:8


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

کشف احتکار 100 میلیاردی کالاهای توزیعی

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف احتکار کالاهای توزیعی به ارزش 100 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ" هادی نوروزی " فرمانده انتظامی شهرستان ابهردر تشریح این خبر بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر احتکار مقادیرزیادی کالای اساسی و معیشتی مردم در یکی انبارهای حاشیه شهرستان ابهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با حضور نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ، انواع مواد غذایی شامل : برنج و روغن احتکار شده کشف و انبار مورد نظر را پلمپ کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شده است ، ارزش محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان 100 میلیارد ریال عنوان کرد .
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد ، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس شهرستان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکشف احتکاردستگیریفعالیت غیر مجاز
sedayezanjannews.ir/nx11011


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»